Як гімназисти на тренінг ходили

Як гімназисти на тренінг ходили

Канікули – це не лише час для відпочинку, але й додаткова можливість для розвитку власних здібностей. Саме тому учні 8-10 класів вирішили відвідати тренінг «Лідер та його команда», який проводив Інститут управління КПУ м.Запоріжжя.

Мабуть, ніхто не знає до кінця, на що він здатен, доки не спробує себе у справі. Саме тому 30 жовтня наші гімназисти попрямували до КПУ. Інститут управління люб’язно зустрів нас, хоча спочатку ніхто не міг переконливо сказати, де саме відбуватиметься тренінг. Але лідер повинен досягати мети. Отже, ми подолали перший етап – знайшли аудиторію.

Нас радо вітала Віхорт Юлія Володимирівна – заступник директора з навчальної, навчально-методичної та виховної роботи (вона закінчила початкову школу у нашій гімназії, а потім сім’я переїхала, тому навчалася далі в іншій школі). Вона і проводила тренінг. Отже, на годину ми стали менеджерами та керівниками, працівниками рекламного відділу та маркетологами. Разом з нами брали участь учні 98 колегіуму, тому дух суперництва підштовхував нас до перемоги. Спочатку кожен презентував себе, назвавши ім’я та три найкращі якості. До речі, а як ви охарактеризували б себе? Потім ми розділилися на команди та почали працювати.

Перше завдання – «Зберіть щось з того, що маєте». Кожна команда отримала частку пазлів та рішуче почала щось збирати. Але потім з’ясувалося, що ми б працювали краще, якби мали більш чітке завдання та кооперувалися між собою. Отже, перший висновок: навчись формулювати завдання (цілі), щоб знати, що хочеш отримати.

Друге завдання – «Контракт на мільйон». Іван Мілешко вирішив спробувати себе в якості керівника, який спізнюється на підписання контракту, а йому радо «допомагають» робітники, практикантка, журналіст з «Форбс» та секретар. У кожного термінова та невідкладна справа. Завдання керівника – за 5 хвилин дати всім раду та встигнути на переговори. «Працівники» потім оцінювали якість отриманої допомоги. Іван подолав всі перешкоди, а ось представник колегіуму 98 дуже довго не міг позбавитися допитливої журналістки, тому не встиг за 5 хвилин все зробити. Коли він спитав, на скільки спізнився, почув у відповідь: «На мільйон». Другий висновок: розставляй пріоритети.

Третє завдання було дуже простим: передати іншому інформацію, яку почув. Але ми переконалися, що до 3-4 адресата можуть дійти зовсім не ті факти, які почув перший. Третій висновок: «Хто володіє інформацією, той контролює ситуацію».

Останнє завдання передбачало створення власного продукту. Одна команда розробляла сік для Японії, інша – для Франції, третя – для Іспанії. Усі впоралися, але Юлія Володимирівна особливо підкреслила, що команда Діани Рєзнікової розробила три лінійки продукції, а не одну (охопила значний сегмент ринку), а хлопці, команду яких представляв Кочергін Георгій, виготовили один сік з традиційних для Іспанії овочів, а інший – з екзотичних. Висновок: створюючи нове, знай звичаї та культури тих, для кого працюєш.

Ми з користю провели час та ще й зробили для себе певні висновки. Якщо ти уважно читав цю замітку, то зможеш відповісти на питання: «Скільки висновків ми зробили?» Наша дружня рада всім: випробовуйте себе у різних сферах, змаганнях, конкурсах, бо ви ще не знаєте, на що спроможні!


Галерея "Як гімназисти на тренінг ходили 31.10.2018"

Кiлькiсть переглядiв: 106

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.