Літній мовний табір 2017
Лагерь 2017
Час веселощів та розваг
На виконання Указу Президента України від 16 листопада 2015 року №641 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні» в червні 2016 року Громадською організацією GoGlobal разом з Посольством Сполучених Штатів Америки в Україні, Міністерством освіти і науки України, компанією Microsoft та партнерами розроблено новий формат дитячих пришкільних таборів – таборів з поглибленим вивченням іноземної мови. Проект отримав назву «GoGlobal camps». Вчителі англійської мови взяли активну участь в конкурсі, та спільна робота гімназії отримала схвальні відгуки від організаторів проекту. На жаль, волонтер не завітав до нашої школи цього року, тож літній мовний табір було організовано силами активних та творчих вчителів англійської мови.
На базі гімназії №50 працювали 3 групи англійської мови під керівництвом вчителів Дерев’янко О.В., Чуприни Н.В. та Демченко О.П. Табір проходив в період з 29 травня 2017 р. по 09 червня 2017 р.
Основним завданням проекту є те, що вивчення мов – це легко і просто, що літній мовний табір може бути веселим, розважальним та яскравим. Діти мають можливість спілкуватися англійською мовою протягом усього часу перебування та застосовують її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, спортивних змаганнях, театральних виставах, рухливих іграх на свіжому повітрі тощо). Кожен день наповнений позитивними емоціями.
Програма літнього мовного табору мала не тільки розважальний характер, а була направлена на розвиток у дітей пізнавальної активності, критичного мислення, творчих здібностей та талантів і, звичайно, на підвищення рівня оволодіння іноземною мовою, отримання більш глибоких знань у невимушеній атмосфері, розвивала соціокультурні зв’язки, мала елементи інтегрованого навчання.
Завдяки цьому вдалося створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення англійської мови. Табір було розташовано у кабінетах англійської мови, які оснащено двома комп’ютерами з мережею Інтернет, необхідними канцтоварами.
Під час роботи груп діти грали в мовні та активні ігри, танцювали, співали пісні, займалися фізичними справами та розробляли свої проекти.
У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, поступово зникали мовні бар’єри, комплекси й страхи. Ігри із тімбілдінгу навчили дітей діяти однією командою, допомагати один одному.
Було організовано захоплюючу екскурсію до обласної дитячої бібліотеки «Юний читач», присвячену Дню захисту дітей, під час якої діти зустрілися з казковими героями, варили словесний «борщ», грали в козацькі ігри, танцювали та розгадували загадки.
Закриття табірної зміни відбулося у вигляді фінального концерту, де кожна група представила свої казкові, танцювальні та пісенні вистави.
Літній мовний табір дав можливість дітям вивчати англійську мову у цікавій формі, весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому.
Секція «ІСПАНСЬКА МОВА»
Вчитель: Коростильова І.А.
Коли лунає останній дзвоник, усі полегшено зітхають, адже розпочинається найщасливіший період у житті кожного учня – літні канікули. Але разом із радістю постає тривожне питання – як за три місяці відпочинку не втратити отримані знання?
Одним із варіантів виходу із ситуаціє є літній мовний табір.
Протягом двох тижнів група учнів приходила до школи, три години займалися іспанською мовою, спілкувалися, розважалися. Цього року в планах на мовний табір була інтенсивна робота з діалогами: читання, розбір готових діалогів, складання власних та їх інсценування. При роботі з діалогами учням пропонувалася карта з вокабуляром до певної теми. Це допомагало відновити у пам’яті масив слів, що є ключовим у роботі з темою. Також давалася картка з розробленими готовими діалогами до теми. Учні попарно читали, перекладали діалоги, інсценували їх. І тільки після цього приступали до роботи над власними діалогами. У роботі було затонуто основні теми, що вивчаються у другому та третьому класах (бо саме цього віку були учні табору), а саме, «Я – учень», «Моя сім’я», «Моя зовнішність», «Мої домашні улюбленці».
Для демонстрації результату двотижневої роботи у мовному таборі учням було запропоновано інсценувати усім відому казку «Колобок». Показ сценки, що поєднує у собі демонстрацію навичок говоріння учнів та елементи акторської майстерності та гри, є чудовим підсумком навчально-розвивально-ігрової роботи учнів. Окрім того така діяльність захоплює та дуже подобається дітям.
Окремо варто відмітити відвідування обласної дитячої бібліотеки «Юний читач» у День захисту дітей. Працівниками бібліотеки була підготована чудова розважально-конкурсна програма з елементами пізнавальної діяльності, що безумовно пішло учням на користь.
Як підсумок можу сказати, що заплановані на період літнього табору завдання було виконано у повному обсязі: повторено матеріал з тем, попрацьовано над розвитком діалогічного мовлення учнів. Під час спільної роботи над діалогами, сценкою та рухливих ігор на повітрі учні ще більше зблизилися, потоваришували. Тож, проведеними у мовному таборі тижнями вони залишилися задоволені. Так само, як і їх батьки.
Секція «ФРАНЦУЗЬКА МОВА»
Вчителі: Чекмарьова Л.Д., Антонець О.В.
З 29 травня по 9 червня 2017 року учні п’ятих класів мали змогу вдосконалити рівень володіння французької мови у мовному літньому таборі. Заняття проходили з використанням сучасних інтерактивних інноваційних та ігрових технологій. Впродовж цього часу, учні працювали над власними проектами « Франкомовні країни», що дало змогу зануритися у культуру та традиції франкомовних країн.
Формування комунікативної компетенції було реалізовано за допомогою широкого використання відео та аудіо, Інтернет - ресурсів. Перегляд фільмів, мультфільмів та відео країнознавчого змісту дозволило вдосконалити мовні, мовленнєві та соціокультурні компетенції учнів.
Учні з задоволенням ознайомилися з веселими іграми французьких дітлахів. Під час прогулянок у парку учні співали французькі пісні та грали у французькі ігри.
Участь у святковому концерті відкрила творчий потенціал талановитих учнів та їх учителів.
Летний лагерь. Группа 4-х классов
(секция «Французский язык»)
Учителя: Тоцкая Н.А., Штепа Т.Г.
В этом году для участия в летнем лагере участвовали лучшие ученики 4-А и 4-Б классов.
Основной задачей летнего языкового лагеря было сделать пребывание детей интересным и познавательным. С первых дней дети были настроены на совершенствование своих знаний по французскому языку. Занятия велись на французском языке и каждый день был построен на определенную тему ”Семья”, ”Времена года”, ”Часы”, ”Сказки Шарля Перро”, ”Франция. Географическое положение”, ”Символы Франции”. Также во время занятий ученики вспоминали известные им французские песни. Каждый вел свою тетрадь как “Le journal intime ”, где записывались поговорки, скороговорки, стихи, слова песен. Дети могли подходить к выполнению заданий с интересом и творчеством благодаря тетрадям “Trampoline” по специально разработанной методике. На занятиях летнего лагеря дети посмотрели видео материалы. “Le petit Nicolas” и мультики в оригинале. Интересной находкой было то, что каждое стихотворение, поговорку, кроссворды дети сопровождали своими рисунками, которые отличались своим оригинальным исполнением. Как жаль, что время в лагерне пролетело так быстро. Родители были очень благодарны. Выпуск газет, подготовка инсценированной песни, доброжелательная атмосфера, хорошие взаимоотношения в группе - все это составные части нашего летнего лагеря 2016-2017.
Коментарi