Повернутися до звичайного режиму

Цикл майстер-класів для вчителів іноземних мов гімназії

Цикл майстер-класів для вчителів іноземних мов гімназії

Протягом 2017-2021 років у нашій гімназії впроваджувався проект «Іноземні мови. Партнерство», над реалізацією якого працювала творча група у складі вчителів англійської, французької та іспанської мов закладу. Метою роботи творчої групи було оновити зміст лінгвістичної освіти у відповідності до державних стандартів, підвищити якість викладання іноземних мов, а також формувати філософію сучасного європейця «навчання упродовж життя».

Знаходячись на завершальному етапі реалізації проекту, 3 та 4 листопада члени творчої групи організували цикл майстер-класів для вчителів іноземних мов гімназії.

3 листопада своїм досвідом ділилися вчителі французької мови Штепа Т.Г. та Чекмарьова Л.Д. Тетяна Григорівна представила прекрасний виступ, присвячений організації освітньої діяльності на уроках іноземної мови в рамках впровадження концепції НУШ. Вона розповіла про особливості роботи, а потім показала практичні вправи та завдання, які використовує на своїх уроках. Всі присутні з задоволенням взяли участь у виконанні запропонованих завдань, мали змогу на практиці освоїти специфіку роботи з роздатковим матеріалом, пограли в цікаві ігри, збагатили свою методичну скарбничку новими прийомами та техніками навчання. Тетяня Григорівна показала справжній професіоналізм, фахову майстерність та творчий підхід до організації уроків.

Лілія Дмитрівна Чекмарьова присвятила свій майстер-клас використанню онлайн-сервісів під час офлайн та дистанційного навчання. Вона розповіла про сервіси Google, Classtime, Canva, Mycollages, Rebus1, Padlet, Kahoot, Quizlet, Jigsawpuzzle, CrosswordLabs. Особливу увагу Лілія Дмитрівна приділила роботі з дошкою спільного доступу Flinga та сервісом ThingLink. Всі вчителі мали змогу на практиці попрацювати з ними, спробували додати свій матеріал та поділитися ним з іншими учасниками майстер-класу. Дякуємо Лілії Дмитрівни за змістовний та дуже корисний досвід.

4 листопада майстер-класи проводили вчитель іспанської мови Коростильова І.А., вчитель англійської мови Самойленко І.Р. та керівник творчої групи, вчитель англійської мови Дерев’янко О.В.

Разом з Інною Андріївною вчителі кафедри іноземної мови навчалися робити цікаві мовленнєві зарядки, творчо занурювати здобувачів освіти в іншомовну атмосферу та спонукати їх то комунікативної діяльності. Інна Андріївна нагадала, що мовленнєва зарядка (warm-up) є одним із найважливіших етапів року іноземної мови. Перші хвилини уроку часто є дуже важкими для вчителя, тому що треба задати тон всього уроку, створити певну атмосферу і налаштувати учнів на творчу працю. З допомогою мовленнєвої зарядки можна досягти багато цілей: повторити попередній матеріал, поповнити лексичний запас новими словами; дати змогу учням використати загальні знання і головне – залучити до роботи учнів всього класу допомогти їм бути розкутими у спілкуванні. Всі присутні охоче взяли участь у різноманітних прикладах мовленнєвої зарядки: описували зображення та малювали, грали в ігри, розповідали, що вони знають про Україну, називали 10 предметів з категорії. Майстер-клас пройшов дуже динамічно та захоплююче.

Незважаючи на невеликий досвід роботи, прекрасний і дуже інформативний майстер-клас провела Ірина Романівна, яка запропонували різноманітні mingling activities, які дозволяють учням не тільки комунікувати між собою, але й рухатися в межах класу, що завжди робить урок цікавим та дозволяє в невимушеній формі засвоювати нові знання. Вправи ARM, Speed Interview, Onion Rings, Анкетування, Електричний ланцюг, Drawing Dictation – присутні мали змогу побути на місці своїх учнів та практично застосувати їх під час активної роботи. Час майстер-класу пройшов пізнавально, енергично та весело!

В умовах пандемії COVID-19 все більше уваги приділяється змішаному навчанню, і Олена Володимирівна Дерев’янко представила увазі присутніх роботу за ротаційною моделлю – ротація за станціями. Всі вчителі були поділені на групи та мали змогу пройти п1ять станцій – роботу з вчителем, роботу онлайн, групову роботу, роботу над проектом та станцію RELAX. Під час роботи вчителі працювали з qr-кодами, дивилися відео, проходили онлайн тестування, виконували вправу на смарт-дошці, вирішували групове завдання та насолоджувалися гарною музикою. За підсумками роботи кожна команда представила свій проект з заданої теми. Олена Володимирівна показала, як на уроці можна вдало поєднувати різноманітні форми роботи: індивідуальну, групову, онлайн, проектну.

Вчителі іноземної мови подякували членам творчої групи за чудові та змістовні майстер-класи, під час яких вони мали змогу опанувати нові прийоми та техніки. «Дякуємо за нові ідеї!», «Я обов’язково буду застосовувати це на своїх уроках», «Ви справжні професіонали своєї справи!», «Це було дуже цікаво та пізнавально!» - такі слова стали гідною винагородою для організаторів події.

Фотозвіт

Кiлькiсть переглядiв: 157

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.