Оскільки за Державним стандартом початкової загальної освіти іноземна мова була впроваджена як обов’язків предмет починаючи з першого класу у всіх загальноосвітніх навчальних закладах, перед вчителями іноземної мови постала ще одна непроста задача – забезпечити високий рівень оволодіння базовими навичками та знаннями, що в подальшому слугуватиме основою для формування глибоких та фундаментальних знань з іноземної мови.
Початкова школа є ледь не найважливішим етапом у навчанні іноземній мові. А тому потребує від учителя ґрунтовної підготовки та високого рівня креативності. Учитель повинен не лише вміти докладно пояснити матеріал та провести роботу по його закріпленню, він повинен іще і пробудити у дитини інтерес до вивчення чужої йому мови, та підтримувати його протягом усього періоду навчання.
Для досягнення першої цілі, а саме пробудження інтересу, на перших уроках
іноземної мови (у нашому випадку іспанської) проводиться бесіда, з якої діти
дізнаються цікаве про Іспанію та іспанську культуру. Першокласників надзвичайно захоплюють розповіді про досі існуючих у Іспанії королів та королев, принців і принцес.
Та не лише на перших уроках, а і протягом усього періоду навчання, ми у цікавій та пізнавальній формі знайомимо наших учнів з традиціями та звичаями іспанського народу, що поступово починає формувати також і лінгвокультурну компетенцію учнів. Так цього навчального року було організовано цікавий захід, присвячений дню відкриття Америки або, як його називають самі іспанці, День іспанської нації. До малюків у гості завітав незвичний та особливій гість – сам Христофор Колумб і розповів про те, яким же довгим був його шлях до цього великого відкриття. Для дітей така зустріч виявилася дуже цікавою та пізнавальною.
Іншим способом формування та підтримання інтересу до вивчення іноземної мови є введення ігрових моментів у процес навчання. Дітям ще досить складно висидіти урок, завчаючи незнайомі для них слова або навіть цілі вирази. Але якщо їм надати форму гри, процес пройде набагато цікавіше. І таким чином кожну нову гру, що супроводжує матеріал уроку, учні зустрічають з ентузіазмом та цікавістю. Ігри з м’ячем або мовна адаптація відомого всім лото, бінго чи «пастка» (коли дітям потрібно серед ряду слів піймати в «пастку», плеснувши в долоні, слово з певної теми або слово з певним звуком), вже успішно використовуються на уроках іспанської мови. І це лише початок. Надалі ми будемо шукати, адаптувати та винаходити нові форми ігор та ігрових моментів задля успішного оволодіння нашими учнями іспанською мовою.
Коментарi