Оскільки за Державним стандартом початкової загальної освіти іноземна мова була впроваджена як обов’язків предмет починаючи з першого класу у всіх загальноосвітніх навчальних закладах, перед вчителями іноземної мови постала ще одна непроста задача – забезпечити високий рівень оволодіння базовими навичками та знаннями, що в подальшому слугуватиме основою для формування глибоких та фундаментальних знань з іноземної мови.

/Files/images/2016-01-19 10.31.16.jpg Початкова школа є ледь не найважливішим етапом у навчанні іноземній мові. А тому потребує від учителя ґрунтовної підготовки та високого рівня креативності. Учитель повинен не лише вміти докладно пояснити матеріал та провести роботу по його закріпленню, він повинен іще і пробудити у дитини інтерес до вивчення чужої йому мови, та підтримувати його протягом усього періоду навчання.


Для досягнення першої цілі, а саме пробудження інтересу, на перших уроках
іноземної мови (у нашому випадку іспанської) проводиться бесіда, з якої діти
дізнаються цікаве про Іспанію та іспанську культуру. Першокласників надзвичайно захоплюють розповіді про досі існуючих у Іспанії королів та королев, принців і принцес.

Та не лише на перших уроках, а і протягом усього періоду навчання, ми у цікавій та пізнавальній формі знайомимо наших учнів з традиціями та звичаями іспанського народу, що поступово починає формувати також і лінгвокультурну компетенцію учнів. Так цього навчального року було організовано цікавий захід, присвячений дню відкриття Америки або, як його називають самі іспанці, День іспанської нації. До малюків у гості завітав незвичний та особливій гість – сам Христофор Колумб і розповів про те, яким же довгим був його шлях до цього великого відкриття. Для дітей така зустріч виявилася дуже цікавою та пізнавальною.

/Files/images/2016-01-19 10.30.56.jpg Іншим способом формування та підтримання інтересу до вивчення іноземної мови є введення ігрових моментів у процес навчання. Дітям ще досить складно висидіти урок, завчаючи незнайомі для них слова або навіть цілі вирази. Але якщо їм надати форму гри, процес пройде набагато цікавіше. І таким чином кожну нову гру, що супроводжує матеріал уроку, учні зустрічають з ентузіазмом та цікавістю. Ігри з м’ячем або мовна адаптація відомого всім лото, бінго чи «пастка» (коли дітям потрібно серед ряду слів піймати в «пастку», плеснувши в долоні, слово з певної теми або слово з певним звуком), вже успішно використовуються на уроках іспанської мови. І це лише початок. Надалі ми будемо шукати, адаптувати та винаходити нові форми ігор та ігрових моментів задля успішного оволодіння нашими учнями іспанською мовою.

Кiлькiсть переглядiв: 141