05.01.17 з метою виконання програми гімназії з інформатизації директором гімназії Гузеватим А.Ю. було організовано і проведено

ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР

"ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ДОШКИ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ"

Шкільна дошка – це невід’ємна складова будь якого навчального класу, місце обміну інформацією між учнями та вчителем. Інтерактивна дошка – це жива взаємодіявчителя і учнів, управління процесом обміну інформацією між ними. Вона не тільки відображає, що відбувається у комп’ютері, а й дає можливістьвносити виправлення й корективи, робити кольорові позначки й коментарі, зберігати матеріали уроку для подальшого використання й редагування. До комп'ютера і, як наслідок, до інтерактивної дошки можнапідключити мікроскоп,Web-камеру, цифровий фотоапарат або відеокамеру. І з усіма цими відображеними матеріалами можна продуктивно працювати прямо під час уроку.

Працюючи з інтерактивною дошкою, ми завжди перебуваємо в центрі уваги, завжди ведемо спілкування з учнями на пряму й підтримуємо постійний контакт із класом.

Використання інтерактивної дошки на уроці може збільшити ефективність навчання учнів у школі. За рахунок чого це відбувається? Як розкрити потенціал інтерактивної дошки й зробити її незамінним супутником учителя?

Визначено такі ключові напрямки застосування інтерактивної дошки:

  • презентації, демонстрації й моделювання.
  • підвищення активності учнів на уроці.
  • збільшення темпу уроку при використанні інтерактивної дошки.

Інтерактивна дошка - коштовний інструмент для навчання всього класу. Це - візуальний ресурс, що може допомогти вчителям зробити уроки живими й привабливими для учнів. Інтерактивна дошка дозволяє піднести учням інформацію, використовуючи широкий діапазон засобів візуалізації (карти, таблиці, схеми, діаграми, фотографії тощо).

Інтерактивні дошки дозволяють учителеві:

  • супроводжувати демонстраційний матеріал помітками та зауваженнями, імпровізувати, більш гнучко готувати матеріал під відповідну аудиторію;
  • робити записи на дошці «електронним маркером» різних кольорів на поверхні малюнку, який проектується з комп’ютера;
  • зберігати та друкувати зображення на дошці;
  • зберігати на комп’ютері увесь хід роботи на дошці;
  • працювати з зображенням у відповідний час роботи на дошці;
  • створювати прості й швидкі виправлення в наявному методичному матеріалі прямо на уроці, під час пояснення матеріалу, адаптуючи його під конкретну аудиторію, під конкретні завдання, поставлені на уроці.
  • подавати досліджуваний матеріал захоплюючими й динамічними способами;
  • дозволяє моделювати абстрактні ідеї й поняття, не доторкаючись до комп'ютера, змінити модель, перенести об'єкт в інше місце екрана або встановити нові зв'язки між об'єктами;
  • працювати в режимі реального часу.

Інтерактивні дошки схожі на звичайні дошки, але в той же час вони допомагають учителеві використати засоби навчання легко й невимушено, перебуваючи в постійному контакті з класом.

Така дошка дозволяє учителеві збільшити сприйняття матеріалу за рахунок збільшення кількості ілюстративного матеріалу на уроці, як то картинка з Інтернету або великомасштабна таблиця, текстовий файл або географічна карта. Вона стає незамінним супутником учителя на уроці, відмінним доповненням його слів.

Учні сприймають інформацію швидше,беруть участь у групових дискусіях, роблячи обговорення ще більш цікавими. Вони дозволяють їм виконувати спільну роботу, вирішувати загальне завдання, проводити перевірку знань відразу у всьому навчальному класі, організувати грамотний зворотний зв'язок “учень - вчитель”.

Використання інтерактивної дошки на уроках є однією з вимог сучасного освітнього процесу в умовах інформаційного суспільства. ( Виступ підготувала: Проценко А.П.)

Заступник директора С.І. Сахно

/Files/images/2017/nteraktivna_doshka/IMG_20170105_100302.jpg/Files/images/2017/nteraktivna_doshka/IMG_20170105_100311.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 891