ПРОГРАМА СПОСТЕРЕЖЕННЯ НА УРОЦІ

ЗА ЗДІЙСНЕННЯМ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ УЧНІВ

(ОРІЄНТОВНА)

Рівні мислення Що робить учитель Що робить учень
Репродуктивне мислення Пояснює, закріплює Запам'ятовує, репродукує
Активне мислення Ставить проблему, формує, розв'язує Намагається зрозуміти, запам'ятати матеріал
Самостійне мислення Ставить проблему, може формулювати її та пропонує учням самостійно розв'язувати Сам відкриває незнайоме, проводить довеональні способи застосування, оригінальні способи розв'язання
Творче мислення Загальна організація коригування, контроль, вміле керівництво Формує проблему, самостійно розв'язує, опрацьовує навчальний матеріал за підручником, конспектом
Кiлькiсть переглядiв: 236